ادامه بيپولي در استقلال/ اسپانسر پول نداد!
سايت گل- طبق قول و قرارهايي كه مديرعامل استقلال با بازيكنانش گذاشته بود، قرار بود امروز از طريق اسپانسر جديد باشگاه مقداري پول به محجموعه تزريق شده و در اختيار بازيكنان قرار بگيرد اما يك بار ديگر قول و قرارها به هم خورد و استقلاليها همچنان بايد در بيپولي سير كنند.

به گزارش سايت گل، اسپانسر جديدي كه علي فتحاللهزاده طي
هفتههاي اخير از توافق و عقد قرارداد با او صحبت ميكرد ظاهرا دچار ترديد
شده و قصد ندارد پولي به حساب باشگاه استقلال واريز كند. گفته ميشود به
احتمال فراوان اين اسپانسر كلا از عقد قرارداد با استقلال منصرف شده و
مسئولان استقلال بايد تلاش خودشان را براي پيدا كردن يك اسپانسر مطمئن از
نو آغاز كنند. بنابراين وعده پولدار شدن آبيپوشان امروز هم تحقق پيدا نكرد
تا بازيكنان استقلال (به استثناي يكي دو نفر) همچنان بدون دريافت حتي يك
ريال بازيهاي ليگ برتر را پشت سر بگذارند.