جذب نویسندگان و نقادان ورزشی برای این وب
amirsarmadi68@gmail.com
با تشکر مدیر وب امیر سرمدی
amirsarmadi68@gmail.com
با تشکر مدیر وب امیر سرمدی
وی پس از اتمام کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه برای یافتن این مبلغ پول که قرار بود به شخصی تحولی دهد تلاش کرد اما موفق به پیدا کردن آن نشد.
شهباز امیدوار است پول گم کرده خود را پیدا کند.
ماهینی در مورد پنالتی که در این دیدار به گل تبدیل کرد، گفت: تقدیر این بود که پنالتی بگیرم و آن را خودم به گل تبدیل کنم، در تیم ما پنالتیزنهای زیادی وجود دارند، مخصوصاً با حضور کریمی زدن پنالتی بسیار سخت است. من قبلاً هم پنالتی میزدم اما با حضور این همه پنالتیزن کارم بسیار سخت بود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم خوشحالم که در این مدت نتایج خوبی به دست آوردیم. گلی که امروز به ثمر رساندم را اول از همه به تماشاگران و سپس به مادرم تقدیم میکنم.
وی ادامه داد: روز خوبی داشتیم و پیشبینی میکردیم چنین بازی انجام دهیم. 4 گل زدیم و 4 گل وارد دروازهمان نشد. بقیه گلها را نگه داشتیم برای بازیهای آینده.
بازیکن پرسپولیس افزود: میخواهیم به فینال جام حذفی صعود کنیم زیرا حقمان است. در لیگ برتر نیز جایگاه اصلی ما جزو سه تیم بالای جدول است که باید تلاش خود را بیشتر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان تشکر میکنم. قسمت نبود که در این دیدار گلزنی کنم. در ضربات آخر دقت میکردم اما توپهایم به گل تبدیل نمیشد. مهم سیستم هجومی پرسپولیس بود که در بازیهای اخیر دنبال میشود.
انصاریفرد ادامه داد: از هواداران سپاسگزارم زیرا مرا شرمنده کردند در پایان بازی با آنکه نتوانسته بودم گل بزنم، مرا شرمنده کردند. دوست داشتم گل بزنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. نمیخواستم برای اینکه خودم گل بزنم توپها را خراب کنم.
مهاجم پرسپولیس افزود: پرسپولیس متفاوتی را میبینید. ای کاش همه چیز زودتر شروع میشد هم اکنون هم فرصت داریم. همه چیز تمام نشده است. میتوانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و با نتایج خوبی که کسب میکنیم دل هواداران را شاد میکنیم.
وی در مورد اینکه پرسپولیس با این سیستم نتایج خوبی میگیرد، گفت: این روش هجومی است و برای رضا حقیقی فضا ایجاد میکنیم و میخواهیم نوری را به عقبتر بیاوریم و نقصهایمان را برطرف کنیم. حرف تان را قبول داریم که بین خطوط فاصله ایجاد میشود.
گلمحمدی در مورد عدم حضور مربی دروازهبانی داماش گفت: اگر بدانیم که این موضوع منتفی است به فکر گزینه دیگر که او هم خارجی است خواهیم بود.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چطور این تیم متحول شده است، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و ما فقط تمرین میکنیم و بازیکنان انگیزه دارند و در مصاحبههای قبل هم گفتم در نیم فصل اول ما خوب تمرین نکردیم و بعد از تغییر و تحولتان از نظر انگیزشی سطح بازیکنان را بالا بردیم. خوب تمرین کردیم و باعث شد خودمان را خوب بالا بکشیم.
وی افزود: با این بردهای پرگل انتظارها بالاتر میرود و تیمها مقابل ما با روش دفاعیتر بازی میکنند اما کار ما سختتر میشود و باید به خودباوری برسیم که مقابل تیمهای تدافعی به بازی سرعت بدهیم و در حال حاضر روی این موضوع کار میکنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با این پیروزیها در آینده این تیم به خاطر بازی تدافعی حریفان به مشکل میخورد، گفت: بازیکنان تاثیرگذاری داریم و درست است که انصاریفرد گل نزد اما باید از عمق دفاع حریف و ضربات ایستگاهی چند راه برای گلزنی داشته باشیم. از یک راه به گل رسیدن گزینه خوبی نیست و نگران این هستم که در ضربات ایستگاهی آنچه میخواستیم به دست نیاوردیم. در 4 بازی اخیر 14 گل زدهایم که همه در جریان بازی بوده است و این مسئله خیلی خوب است و هر کرنر هم میتواند یک گل باشد.
وی در مورد اینکه بعد از گلزنی بازیکنان به سمت شما میآمدند،این به خاطر مخالفت با پیشکسوتانی که علیه شما هجمه کردند نبود، گفت: بازیکنان درکشان نسبت به اتفاقات رخ داده بالاست و فضای قبل از بازی را درک کرده بودند و از آنها تشکر میکنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. وقتی مخالفان من زیاد است یعنی یک علامت است که خوب کار میکنیم اما با این انتقادها دلسرد نمیشوم و میخواهم اتحاد و همدلی بازیکنان را بیشتر کنم. از همه بازیکنان تشکر میکنم که خوب بازی کردند.
وی افزود: مقابل هجمه و انتقادها مدیریت خوبی شد و رویانیان خیلی خوب کار کرد و بازیکنان بهترین تصمیم را گرفتند و بازیکنان تصمیم خوبی گرفتند و رویانیان هم خوب مدیریت کرد. من هم مربی خوشبختی هستم که با چنین مدیرعاملی کار میکنم.
وی در مورد اینکه تفاوت نفت و ذوب آهن چیست، گفت: این دو باشگاه فرق زیادی ندارند و مثل موج و دریا میمانند. اگر در ذوب آهن مسلطتر بودم به خاطر شناخت اولیه از خیلی از نفرات بود و حالا هم نسبت به اول فصل در نفت شناخت بیشتری دارم. اکثر خبرنگاران که اینجا نشستهاند تهرانی کامل نیستند و حتی در کارشان هم موفق هستند. من هم باید تلاش کنم تا شناختم را نسبت به نفرات بیشتر کنم.
سرمربی نفت در مورد اینکه در باشگاه ذوب آهن تسلط بیشتری روی مدیران باشگاه داشتید، گفت: در باشگاه نفت مدیریت کار خود را انجام میدهدو من هم روندی را دنبال میکنم حتی اگر منجر به آموزش شود. خیلی از مسایل اداری را به عهده مسئولان میگذارم مهم این است که من کار فنی خودم را انجام بدهم. اما اینکه چرا بازی از تختی به ورزشگاه آزادی آمد در حیطه وظایفم نیست و واقعیت این است که مدیریت باید این کار را انجام بدهد.
ابراهیمزاده در مورد اینکه نبود کانون هواداران چه تاثیری در عملکرد یک تیم دارد، گفت: این یکی از نقاط ضعفی است که ما داریم و برعهده مدیریت است.
وی در مورد اینکه نفت در نیمه دوم افت کرد، گفت: ما بعد از اینکه 2 بر یک عقب افتادیم اولین هدفمان گلزنی بود و اگر بازی را یکبار دیگر ببینید یک توپ را به تیر دروازه زدیم و یعقوب کریمی از توپ برگشتی استفاده نکرد و همان توپ به درون دروازه نفت رفت. در جام حذفی یک بر صفر با نتیجه 6 بر صفر فرقی ندارد و میدانستیم اگر آنها در آغاز بازی به گل نرسند شرایط به سود ما خواهد بود و بعد از گل سوم طبیعی بود که همه فکر کنیم که به جلو برویم و اضافه شدن میثم حسینی به خط حمله و پاس ندادن یعقوب کریمی باعث میشد که آنها فضا پیدا کنند و از این فضا خوب استفاده کنند.
وی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد سوشا مکانی خواهید گرفت، گفت: شما صحبتهای روز گذشته من را نخواندهاید. ما بهترین دروازه بان را داریم و همانطور که قنبرزاده گفتند ما کمیته انضباطی داریم و بازیکن در کمیته انضباطی در خصوص همه چیز صحبت میکند.
وی در مورد اینکه از نقل و انتقال نیم فصل راضی هستید، گفت: 2 بازیکن گرفتیم و رضا نوروزی هم در روزهای آینده به ما اضافه میشود و از نظر نفری بهتر خواهیم شد. شاید اگر در نیمه دوم بلند زن دیگر داشتیم و منوچهری را تعویض میکردیم.
سرمربی نفت در مورد عملکرد فنی تیمش گفت: بازیکنان ما خسته بودند و بازهم به پرسپولیسیها تبریک میگویم.
ابراهیمزاده در مورد اینکه غیبت مکانی چه تاثیری داشت، گفت: در بازی گذشته ما با پرسپولیس بازهم فلاحزاده درون دروازه بود و از زمانی که مکانی نبوده یک پنالتی گرفته و عملکرد خوبی داشته است. حتی اگر مکانی هم بود بازهم از فلاح زاده استفاده میکردم. دروازهبانان خوبی داریم و حتی بیرانوند هم خوب کار میکند. سوشا هم در تیم ما محروم بود حامد فلاحزاده خوب کار میکرد. حتی عملکرد بسیار خوبی داشت.
سرمربی نفت در مورد اینکه باشگاه به طور جدی پیگیر برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نبود، گفت: باشگاه پیگیر بود و اگر برنامه 90 را نگاه میکردید متوجه همه چیز میشدید.
وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار شاداب بازی کرد. شاید 4-5 گل دیگر هم به ثمر برسانیم. اما نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم. همه باید به هم کمک کنیم تا بتوانیم در پرسپولیس موفق باشیم.
مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خواهش میکنم فقط به خاطر من گلمحمدی را اذیت نکنید. دنبال حرف و حدیث و حاشیه نیستم آمدهام با قدرت فعالیت کنم و به پرسپولیس کمک کنم. نمیخواهم دردسرساز شوم.
وی افزود: این تیمی که امروز من دیدم میتواند قهرمانی جام حذفی شود و برای این موضوع امیدوارم. در نیم فصل دوم میتوانیم جزو چند تیم بالای جدول قرار بگیریم.
وی در مورد تغییر مکان این بازی از ورزشگاه تختی به آزادی عنوان کرد: فکر نمیکنم این موضوع به نفع تیمی شده باشد و برای هر دو تیم خوب بود. ورزشگاه تختی زمین اول نفت نیست و برای آنها نیز فرق نمیکرد که بخواهند در این زمین بازی کنند و یا به ورزشگاه دیگری بروند.
حقیقی افزود: هواداران هر جایی که بازی برگزار شود، اگر بخواهند به ورزشگاه بیایند، حضور پیدا میکنند. خوشحالم که امروز به پیروزی رسیدیم و همه راضی به خانه رفتند.
* کریم انصاریفرد، مهاجم پرسپولیس نیز در مورد پیروزی سرخ پوشان گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. همین که یک بر صفر عقب میافتیم و میتوانیم بازی را جبران کنیم، اهمیت فراوانی دارد. خوشحالم که در این بازی توانستیم موقعیتهای زیادی را خلق کنیم. امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد و با حمایت هواداران نتایج بهتری کسب کنیم.
وی افزود: همیشه در این مدت دروازه حریفانمان را خیلی زود باز میکردیم، یک بار هم گل زودهنگامی دریافت کردیم. در ادامه با نظم زیادی به بازیمان ادامه دادیم و میتوانستیم 5-6 گل دیگر به ثمر برسانیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هدف سرخپوشان در جام حذفی خاطرنشان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی است، دو قدم اول را بسیار محکم برداشتیم و امیدوارم با ادامه این روند به فینال برسیم و بتوانیم قهرمان شویم.
وی افزود: پس از اینکه یک گل دریافت کردیم روند رو به جلویی داشتیم، امیدوارم بتوانیم تیم را در همین شرایط حفظ کنیم.
نوری تأکید کرد: در این دیدار موقعیتهای زیادی به دست آوردیم اما با بیدقتی توپهایمان را از دست دادیم. میتوانستیم هفت هشت گل به ثمر برسانیم و انشالله در دیدارهای آینده این کار را انجام دهیم.
انصافا بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز زیبا و تهاجمی بازی کردند و شاید ۵ ۶ گل را هم نزدند.
گلزنان بازی امروز.
در ابتدا منوچهری برای نفت گلزنی کرد ئو سپس محمد نوری ۲ بار ماهینی از روی نقطه ی پنالتی و هادی نوروزی
گلهای قرمز پوشان را به ثمر رساندند.
آقای مثلا خاص! این چه رویه ای است که پیش گرفته ای؟ مگر مردم و کشتی بازیچه ی دست شما هستند؟ پول نیست؟ امکانات نیست؟ یخچال های خانه کشتی خالی است؟ همه قبول؛ اما مگر قبل از المپیک همه چیز رو به راه بود؟ مگر آش و کاسه و بساطی که قبل از اعزام حضرتعالی و تیم تان به لندن پهن بود فراتر و رنگین تر از شرایط کنونی بود؟ مگر وقتی رو در روی دوربین های تلوزیونی نشستید و مسئولیت مدیریت تیم هالی ملی کشتی فرنگی را پذیرفتید 10 میلیارد پول در حساب فدراسیون خوابیده بود و ثبات مدیریتی وجود داشت؟
آقای خیلی خاص! فراموش نکنید محمد بنا شدنتان را مدیون کشتی هستید؛ این همه ادا و اصول برای چیست؟ باز هم قویا تاکید می کنم مطالباتتان کاملا بحق و اتفاقا خیلی ناچیز است اما نوع اعتراض و درخواست تان منطقی نیست. چرا هر روز مشاور و معاون و سخنگو می فرستید؟ مگر خودتان بلد نیستید از حق کشتی فرنگی دفاع کنید؟ در شرایط کنونی که زمان اندکی تا المپیک باقیست و معلوم نیست فرنگی کاران المپیکی کجا هستند و چه می کنند شما مهم هستید یا منافع ملی؟ شاید خودتان فکر کنید شما مهم هستید اما حتما اینگونه نیست؛ ارزش، اعتبار، تحصیلات، عناوین، سابقه و خلاصه چه چیزی بالاتر زا رسول خادم دارید؟! او ایستاده و با عدس پلو، کته ماست و بی پولی کار می کند اما حضرتعالی هر روز بهانه های جدید می آورید تا ...
اگر قرارداد میلیاردی جمشید خیر آبادی با تیم ملی آذربایجان قلقلک تان می دهد و فکر می کنید کلاه سرتان رفته، خب رک و پوست کنده بگویید،اگر بدون هیچ دلیلی اصلا خوشتان نمی آید کار کنید خب باز هم پوست کنده بگویی خداحافظ! اگر هم به قول اطرافیان تان عاشق و دلسوخته کشتی فرنگی و ایران هستید لااقل در بحران طوری برخورد کنید که باورمان شود عاشق هستید جناب بنا!
محمد آقای عزیز! خیلی واضح است که نمی آیید! خیلی واضح؛ اما به قول قدیمی ها، این راهی که پیش گرفته اید یا به ترکستان است یا ناکجا آباد ....
منبع از سایت فیتیلپیچ
وی خطاب به مجری برنامه ۹۰ افزود: آقای فردوسیپور شما من را در جامعه فوتبال انگشتنما کردید و از شما گله دارم و فقط تو را به خدای بزرگ واگذار میکنم. شما
به خاطر حرفهای یک نفر که مشخص نبود به دنبال چه هدفی است من را در رسانه ملی کوبیدید و حالا که کمیته انضباطی بار دیگر حق را به من داده جواب تلفنتان را
نمیدهید.
حسینی ادامه داد: من پس از این اتفاقها باز هم به کمیته انضباطی و کمیته استیناف رفتم و باز هم پس از شکایت دوبارهام سرپرست نیروی زمینی محکوم شد و باید ظرف
10 روز آینده از من عذرخواهی کند اما آقای فردوسیپور شما چگونه میتوانید با اتهاماتی که در رسانه ملی به من زدید این مسئله را جبران کنید.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر نتوانم اعاده حیثیت کنم از فردوسیپور هم شکایت خواهم کرد. پس از این اتفاقات با توجه به اینکه آقای ویسی دوست نداشت حاشیه به تیمش
بیاید 6 هفته برای پیکان بازی نکردم اما حقم را گرفتم. حتی نامزدی برادرم هم بهم خورد که من باید فقط ابراز تأسف کنم و فقط امیدوارم که خدای بزرگ جواب فردوسیپور
را بدهد چون کاری که در حق من کرد بخشیدنی نیست.
انتهای پیام/ی
نظر شما خواننده ی عزیز چیست؟
مسی که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازیکنانی مثل زینالدین زیدان و رونالدو برزیلی که هر کدام سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب
شدهاند، پیشی گرفت.
مسی برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت.
انتهای پیام/
ما مفتخریم از اطلاعات نقدها و مطالب شما عزیزان در سایت خود استفاده کنیم و آنها را با اسامی خودتان در سایت بگذاریم.
amirsarmadi68@gmail.com
شایانه ذکر است فعالیت این جانب در رادیو ورزش هم اکنون با برنامه ی شکوه اراده است که روز های ۲ شنبه ۵ شنبه در ساعت ۱ ۳۰ ظهر که تکرار آن در برنامه ی پنجره ای رو به شب در ساعت ۱۱ ۱۵ میباشد. برنامه ی شکوه اراده برنامه ای تخصصی در رابطه با ورزش نابینایان است. ما در این برنامه همه ی اخبار ورزش نابینایان را پوشش میدهیم و با ورزشکاران نابینا در رشته های مختلف صحبت میکنیم. همچنین از طریق ارتباط با مدیران استانها از امکانات ورزشی نابینایان در استان مربوطه پرسشهایی صورت میگیرد. این جانب امیر سرمدی قصد دارم فعالیت های خود را در سایر برنامه های رادیو ورزش گسترش دهم. از جمله برنامه ای کوتاه به نام یاد یاران است. در این برنامه قصد داریم با پیشکسوتان و افتخار آفرینان تاریخ کشتی ایران بر اثاث آمار ارقام فیلا بیشتر آشنا شویم. انشا الاه این برنامه ی کوتاه در دل برنامه ی جهان ورزش کشتی به روی آنتن خواهد رفت.
با تشکر امیر سرمدی مدیر وب