جذب نویسندگان و  نقادان ورزشی برای این وب

هم وطنان عزیزم همانطور که پیشتر گفتم این در این وبلاگ قصد داریم از اول تا پنجم بهمن سال جاری فعالیت خود را به صورت جدی و با قوت شروع کنیم. لذا افرادی که توانایی نقد ورزشی دارند از ایشان تقاضا میشود در صورت تمایل همکار افتخاری این وب شوند تا با اسم خودشان مطالبشان روی وبلاگ قرار گیرند. کسانی که خواهان همکاری با ما هستند به آدرس زیر میل بزنند تا ما با آنها تماس خواهیم گرفت. شماره  تلفن. نام و  نام   خانوادگی. محل سکونت و  اطلاعاتی از این دست در میل فراموش نشه.

amirsarmadi68@gmail.com


با تشکر مدیر وب امیر سرمدی

در حاشیه بازی امروز پرسپولیس. 15 میلیون تومان پول خبر نگار دوربین خبرساز گم شد

، در پایان بازی پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام  حذفی که با برتری 4 بر یک سرخپوشان همراه بود، متأسفانه محمد رضا شهباز خبرنگار برنامه دوربین خبرساز شبکه 6 سیما که برای تهیه گزارش در ورزشگاه حاضر شده بود مبلغ 15 میلیون تراول چکی را که به همراه داشت گم کرد.

وی پس از اتمام کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه برای یافتن این مبلغ پول که قرار بود به شخصی تحولی دهد تلاش کرد اما موفق به پیدا کردن آن نشد.

شهباز امیدوار است پول گم کرده خود را پیدا کند.

ماهینی: گلم را به مادرم و  هواداران تقدیم میکنم. در حضور کریمی پنالتی زدن سخت است

، حسین ماهینی در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از حریفمان برتر بودیم، استحقاق این پیروزی را داشتیم و این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

ماهینی در مورد پنالتی که در این دیدار به گل تبدیل کرد، گفت: تقدیر این بود که پنالتی بگیرم و آن را خودم به گل تبدیل کنم،‌ در تیم ما پنالتی‌زن‌های زیادی وجود دارند، مخصوصاً با حضور کریمی زدن پنالتی بسیار سخت است. من قبلاً هم پنالتی‌ می‌زدم اما با حضور این همه پنالتی‌زن کارم بسیار سخت بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم خوشحالم که در این مدت نتایج خوبی به دست آوردیم. گلی که امروز به ثمر رساندم را اول از همه به تماشاگران و سپس به مادرم تقدیم می‌کنم.

هادی نوروزی: 4  گل زدیم 4  گل هم نزدیم. فینال جام حذفی حق ماست

، هادی نوروزی پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس برابر نفت عنوان کرد: با گلزنی‌ام در دقایق پایانی ثابت کردم فوتبال 90 دقیقه است. باز هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما فوتبال، فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز خوبی داشتیم و پیش‌بینی می‌کردیم چنین بازی انجام دهیم. 4 گل زدیم و 4 گل وارد دروازه‌مان نشد. بقیه گل‌ها را نگه داشتیم برای بازی‌های‌ آینده.

بازیکن پرسپولیس افزود: می‌خواهیم به فینال جام حذفی صعود کنیم زیرا حق‌مان است. در لیگ برتر نیز جایگاه اصلی ما جزو سه تیم بالای جدول است که باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

کریم انصاریفرد: شرمنده ی  هواداران شدم. کاش این اتفاقات زودتر میفتاد

، کریم انصاری‌فرد، مهاجم پرسپولیس در مورد پیروزی سرخ پوشان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. همین که یک بر صفر عقب می‌افتیم و می‌توانیم بازی را جبران کنیم، اهمیت فراوانی دارد. خوشحالم که در این بازی توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه یابد و با حمایت هواداران نتایج بهتری کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. قسمت نبود که در این دیدار گلزنی کنم. در ضربات آخر دقت می‌کردم اما توپ‌هایم به گل تبدیل نمی‌شد. مهم سیستم هجومی پرسپولیس بود که در بازی‌های اخیر دنبال می‌شود.

انصاری‌فرد ادامه داد:‌ از هواداران سپاسگزارم زیرا مرا شرمنده کردند در پایان بازی با آنکه نتوانسته بودم گل بزنم، مرا شرمنده کردند. دوست داشتم گل بزنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. نمی‌خواستم برای اینکه خودم گل بزنم توپ‌ها را خراب کنم.

مهاجم پرسپولیس افزود: پرسپولیس متفاوتی را می‌بینید. ای کاش همه چیز زودتر شروع می‌شد هم اکنون هم فرصت داریم. همه چیز تمام نشده است. می‌توانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم دل هواداران را شاد می‌کنیم.

گل محمدی: سیستم من هجومی است. خوشبختم که با رویانیان کار میکنم.

، یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر یک برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار داشت: بازی را ما خوب شروع کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و همیشه می‌ترسیدم وقتی گل می‌خوریم چه اتفاقی برای‌مان بعدش رخ می‌دهد اما خوشبختانه روحیه‌ خود را نباختیم و توانستیم تعداد گل‌هایمان را به عدد  4 برسانیم. این برد را به هواداران و خانواده سجاد عظیمی که اعضای بدنش را اهدا کرد تقدیم می‌کنم. خوشحالم می‌بینم که هواداران از این نتایج خوشحال هستنند و امیدوارم به این روند ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با این سیستم نتایج خوبی می‌گیرد، گفت: این روش هجومی است و برای رضا حقیقی فضا ایجاد می‌کنیم و می‌خواهیم نوری را به عقب‌تر بیاوریم و نقص‌هایمان را برطرف کنیم. حرف تان را قبول داریم که بین خطوط  فاصله ایجاد می‌شود.

گل‌محمدی در مورد عدم حضور مربی دروازه‌بانی داماش گفت: اگر بدانیم که این موضوع منتفی است به فکر گزینه دیگر که او هم خارجی است خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چطور این تیم متحول شده است، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و ما فقط تمرین می‌کنیم و بازیکنان انگیزه دارند و در مصاحبه‌های قبل هم گفتم در نیم فصل اول ما خوب تمرین نکردیم و بعد از تغییر و تحولتان از نظر انگیزشی سطح بازیکنان را بالا بردیم. خوب تمرین کردیم و باعث شد خودمان را خوب بالا بکشیم.

وی افزود: با این بردهای پرگل انتظارها بالاتر می‌رود و تیم‌ها مقابل ما با روش دفاعی‌تر بازی می‌کنند اما کار ما سخت‌تر می‌شود و باید به خودباوری برسیم که مقابل تیم‌های تدافعی به بازی سرعت بدهیم و در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با این پیروزی‌ها در آینده این تیم به خاطر بازی تدافعی حریفان به مشکل می‌خورد، گفت: بازیکنان تاثیرگذاری داریم و درست است که انصاری‌فرد گل نزد اما باید از عمق دفاع حریف و ضربات ایستگاهی چند راه برای گلزنی داشته باشیم. از یک راه به گل رسیدن گزینه خوبی نیست و نگران این هستم که در ضربات ایستگاهی آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم. در 4 بازی اخیر 14 گل زده‌ایم که همه در جریان بازی بوده است و این مسئله خیلی خوب است و هر کرنر هم می‌تواند یک گل باشد.

وی در مورد اینکه بعد از گلزنی بازیکنان به سمت شما می‌آمدند،این به خاطر مخالفت با پیشکسوتانی که علیه شما هجمه کردند نبود، گفت: بازیکنان درک‌شان نسبت به اتفاقات رخ داده بالاست و فضای قبل از بازی را درک کرده بودند و از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. وقتی مخالفان من زیاد است  یعنی یک علامت است که خوب کار می‌کنیم اما با این انتقادها دلسرد نمی‌شوم و می‌خواهم اتحاد و همدلی بازیکنان را بیشتر کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند.

وی افزود: مقابل هجمه و انتقادها مدیریت خوبی شد و رویانیان خیلی خوب کار کرد و بازیکنان بهترین تصمیم را گرفتند و بازیکنان تصمیم خوبی گرفتند و رویانیان هم خوب مدیریت کرد. من هم مربی خوشبختی هستم که با چنین مدیرعاملی کار می‌کنم.

ابراهیمزاده: شکست سنگینی بود. کریمی پاس نمیداد پرسپولیسیها صاحب فضا میشدند

، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 4 بر یک برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی، در نشست خبری اظهار داشت: واقعا این باخت برای ما سنگین بود و باید در فاصله 2 روز با یک تیم قوی بازی کنیم اما پرسپولیس 10 روز استراحت کرده بود ولی به آنها تبریک می‌گویم. شما باید فوتبال نیمه اول را با نیمه دوم بررسی کنید چون در نیمه دوم بازیکنان ما افت بدنی داشتند و به دو سه نفر هم استراحت دادم. بخاطر اینکه در جایی بودیم که هم سطح دریا بود و پرواز روی تیم ما اثر داشت و دلیل باخت ما مشکل بدنی بود. شما بازیکن کلیدی مثل محمد نوری را داشته باشید می‌توانید از او بهره ببرید. جام حذفی برای ما تمام شده و باید دید در آینده چه می‌کنیم.

وی در مورد اینکه تفاوت نفت و ذوب آهن چیست، گفت: این دو باشگاه فرق زیادی ندارند و مثل موج و دریا می‌مانند. اگر در ذوب آهن مسلط‌تر بودم به خاطر شناخت اولیه از خیلی از نفرات بود و حالا هم نسبت به اول فصل در نفت شناخت بیشتری دارم. اکثر خبرنگاران که اینجا نشسته‌اند تهرانی کامل نیستند و حتی در کارشان هم موفق هستند. من هم باید تلاش کنم تا شناختم را نسبت به نفرات بیشتر کنم.

سرمربی نفت در مورد اینکه در باشگاه ذوب آهن تسلط بیشتری روی مدیران باشگاه داشتید، گفت: در باشگاه نفت مدیریت کار خود را انجام می‌دهدو من هم روندی را دنبال می‌کنم حتی اگر منجر به آموزش شود. خیلی از مسایل اداری را به عهده مسئولان می‌گذارم مهم این است که من کار فنی خودم را انجام بدهم. اما اینکه چرا بازی از تختی به ورزشگاه آزادی آمد در حیطه وظایفم نیست و واقعیت این است که مدیریت باید این کار را انجام بدهد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه نبود کانون هواداران چه تاثیری در عملکرد یک تیم دارد، گفت: این یکی از نقاط ضعفی است که ما داریم و برعهده مدیریت است.

وی در مورد اینکه نفت در نیمه دوم افت کرد، گفت: ما بعد از اینکه 2 بر یک عقب افتادیم اولین هدف‌مان گلزنی بود و اگر بازی را یکبار دیگر ببینید یک توپ را به تیر دروازه زدیم و یعقوب کریمی از توپ برگشتی استفاده نکرد و همان توپ به درون دروازه نفت رفت. در جام حذفی یک بر صفر با نتیجه 6 بر صفر فرقی ندارد و می‌دانستیم اگر آنها در آغاز بازی به گل نرسند شرایط به سود ما خواهد بود و بعد از گل سوم طبیعی بود که همه فکر کنیم که به جلو برویم و اضافه شدن میثم حسینی به خط حمله و پاس ندادن یعقوب کریمی باعث می‌شد که آنها فضا پیدا کنند و از این فضا خوب استفاده کنند.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد سوشا مکانی خواهید گرفت، گفت: شما صحبت‌های روز گذشته من را نخوانده‌اید. ما بهترین دروازه‌ بان را داریم و همانطور که قنبرزاده گفتند ما کمیته انضباطی داریم و بازیکن در کمیته انضباطی در خصوص همه چیز صحبت می‌کند.

وی در مورد اینکه از نقل و انتقال نیم فصل راضی هستید، گفت: 2 بازیکن گرفتیم و رضا نوروزی هم در روزهای آینده به ما اضافه می‌شود و از نظر نفری بهتر خواهیم شد. شاید اگر در نیمه دوم بلند زن دیگر داشتیم و منوچهری را تعویض می‌کردیم.

سرمربی نفت در مورد عملکرد فنی تیمش گفت: بازیکنان ما خسته بودند و بازهم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه غیبت مکانی چه تاثیری داشت، گفت: در بازی گذشته ما با پرسپولیس بازهم فلاح‌زاده درون دروازه بود و از زمانی که مکانی نبوده یک پنالتی گرفته و عملکرد خوبی داشته است. حتی اگر مکانی هم بود بازهم از فلاح زاده استفاده می‌کردم. درواز‌ه‌بانان خوبی داریم و حتی بیرانوند هم خوب کار می‌کند. سوشا هم در تیم ما محروم بود حامد فلاح‌زاده خوب کار می‌کرد. حتی عملکرد بسیار خوبی داشت.

سرمربی نفت در مورد اینکه باشگاه به طور جدی پیگیر برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نبود، گفت: باشگاه پیگیر بود و اگر برنامه 90 را نگاه می‌کردید متوجه همه چیز می‌شدید.

بگوویچ: خواهش میکنم گل محمدی را اذیت نکنید. نمیخواهم باعث درد سر شوم

، وینگو بگوویج پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس برابر نفت عنوان کرد: خواهش می‌کنم دست از سر گل‌محمدی بردارید. آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم و این برایم افتخار است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار شاداب بازی کرد. شاید 4-5 گل دیگر هم به ثمر برسانیم. اما نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم. همه باید به هم کمک کنیم تا بتوانیم در پرسپولیس موفق باشیم.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم فقط به خاطر من گل‌محمدی را اذیت نکنید. دنبال حرف و حدیث و حاشیه نیستم آمده‌ام با قدرت فعالیت کنم و به پرسپولیس کمک کنم. نمی‌خواهم دردسرساز شوم.

وی افزود: این تیمی که امروز من دیدم می‌تواند قهرمانی جام حذفی شود و برای این موضوع امیدوارم. در نیم فصل دوم می‌توانیم جزو چند تیم بالای جدول قرار بگیریم.

رضا حقیقی: میخواهم آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم

، رضا حقیقی پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار داشت: می‌خواهند در پرسپولیس بهترین‌ بازی‌ها را ارائه دهم و شرایطم آنقدر خوب شود که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و به صورت ثابت به میدان بروم.

وی در مورد تغییر مکان این بازی از ورزشگاه تختی به آزادی عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع به نفع تیمی شده باشد و برای هر دو تیم خوب بود. ورزشگاه تختی زمین اول نفت نیست و برای آنها نیز فرق نمی‌کرد که بخواهند در این زمین بازی کنند و یا به ورزشگاه دیگری بروند.

حقیقی افزود: هواداران هر جایی که بازی برگزار شود، اگر بخواهند به ورزشگاه بیایند، حضور پیدا می‌کنند. خوشحالم که امروز به پیروزی رسیدیم و همه راضی به خانه رفتند.

* کریم انصاری‌فرد، مهاجم پرسپولیس نیز در مورد پیروزی سرخ پوشان گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. همین که یک بر صفر عقب می‌افتیم و می‌توانیم بازی را جبران کنیم، اهمیت فراوانی دارد. خوشحالم که در این بازی توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه یابد و با حمایت هواداران نتایج بهتری کسب کنیم.

مهدی مهدویکیا: هدف ما قهرمانی در جام حذفی است

، مهدی مهدوی‌کیا در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است اما نباید فراموش کنیم حریفان ما نیز قوی هستند. امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و مخصوصاً در نیمه دوم کاملاً برتر بودیم.

وی افزود: همیشه در این مدت دروازه حریفان‌مان را خیلی زود باز می‌کردیم، یک بار هم گل زودهنگامی دریافت کردیم. در ادامه با نظم زیادی به بازیمان ادامه دادیم و می‌توانستیم 5-6 گل دیگر به ثمر برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هدف سرخ‌پوشان در جام حذفی خاطرنشان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی است، دو قدم اول را بسیار محکم برداشتیم و امیدوارم با ادامه این روند به فینال برسیم و بتوانیم قهرمان شویم.

محمد نوری: میتوانستیم 8  گل بزنیم. همه ستاره بودند

، محمد نوری در مورد عملکرد خوبش در دیدار مقابل نفت تهران گفت: ستاره بازی تمامی بازیکنان بودند و توانستیم از دقیقه یک تا 90 حریفمان را تحت فشار قرار دهیم. تمامی بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. درست است که من در این دیدار گلزنی کردم اما این کار حاصل تلاش تمامی بازیکنان بود.

وی افزود: پس از اینکه یک گل دریافت کردیم روند رو به جلویی داشتیم، امیدوارم بتوانیم تیم را در همین شرایط حفظ کنیم.

نوری تأکید کرد: در این دیدار موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما با بی‌دقتی توپهای‌مان را از دست دادیم. می‌توانستیم هفت هشت گل به ثمر برسانیم و انشالله در دیدارهای آینده این کار را انجام ‌دهیم.

تبریک به قرمز پوشان

دقایقی پیش تیم پرسپولیس توانست با نتیجه ی  ۴  بر ۱  تیم نفت تهران را شکست دهد و به مرحله ی  یک چهارم راه یابد. سرخ پوشان پایتخت در مرحله ی  بعد  باید به مصاف تیم ذوبآهن اصفهان بروند.

انصافا بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز زیبا و  تهاجمی بازی کردند و   شاید ۵  ۶  گل را هم نزدند.

گلزنان بازی امروز.

در ابتدا منوچهری برای نفت گلزنی کرد ئو  سپس محمد نوری ۲  بار ماهینی از روی نقطه ی  پنالتی و هادی نوروزی

 گلهای قرمز پوشان را به ثمر رساندند.

خداحافظ آقای بنا.

آقای مثلا خاص! این چه رویه ای است که پیش گرفته ای؟ مگر مردم و کشتی بازیچه ی دست شما هستند؟ پول نیست؟ امکانات نیست؟ یخچال های خانه کشتی خالی است؟ همه قبول؛ اما مگر قبل از المپیک همه چیز رو به راه بود؟ مگر آش و کاسه و بساطی که قبل از اعزام حضرتعالی و تیم تان به لندن پهن بود فراتر و رنگین تر از شرایط کنونی بود؟ مگر وقتی رو در روی دوربین های تلوزیونی نشستید و مسئولیت مدیریت تیم هالی ملی کشتی فرنگی را پذیرفتید 10 میلیارد پول در حساب فدراسیون خوابیده بود و ثبات مدیریتی وجود داشت؟

آقای خیلی خاص! فراموش نکنید محمد بنا شدنتان را مدیون کشتی هستید؛ این همه ادا و اصول برای چیست؟ باز هم قویا تاکید می کنم مطالباتتان کاملا بحق و اتفاقا خیلی ناچیز است اما نوع اعتراض و درخواست تان منطقی نیست. چرا هر روز مشاور و معاون و سخنگو می فرستید؟ مگر خودتان بلد نیستید از حق کشتی فرنگی دفاع کنید؟ در شرایط کنونی که زمان اندکی تا المپیک باقیست و معلوم نیست فرنگی کاران المپیکی کجا هستند و چه می کنند شما مهم هستید یا منافع ملی؟ شاید خودتان فکر کنید شما مهم هستید اما حتما اینگونه نیست؛ ارزش، اعتبار، تحصیلات، عناوین، سابقه و خلاصه چه چیزی بالاتر زا رسول خادم دارید؟! او ایستاده و با عدس پلو، کته ماست و بی پولی کار می کند اما حضرتعالی هر روز بهانه های جدید می آورید تا ...

اگر قرارداد میلیاردی جمشید خیر آبادی با تیم ملی آذربایجان قلقلک تان می دهد و فکر می کنید کلاه سرتان رفته، خب رک و پوست کنده بگویید،اگر بدون هیچ دلیلی اصلا خوشتان نمی آید کار کنید خب باز هم پوست کنده بگویی خداحافظ! اگر هم به قول اطرافیان تان عاشق و دلسوخته کشتی فرنگی و ایران هستید لااقل در بحران طوری برخورد کنید که باورمان شود عاشق هستید جناب بنا!

محمد آقای عزیز! خیلی واضح است که نمی آیید! خیلی واضح؛ اما به قول قدیمی ها، این راهی که پیش گرفته اید یا به ترکستان است یا ناکجا آباد ....

منبع از سایت فیتیلپیچ

آقای فردوسیپور شما را به خدا واگذار میکنم

سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی
خبرگزاری فارس
 در خصوص درگیری‌هایش با سرپرست نیروی زمینی و برنامه 90 که اعلام کرده بود این بازیکن به جای برادرش در لیگ برتر بازی می‌کند و معافیت سربازی گرفته، گفت: پس
از اینکه این اتهام به من زده شد هفته گذشته از سوی نیروی انتظامی مسئله خود را رسیدگی کردم و حتی من مجدداً معاینه و کارهای اولیه شدم تا خدا را شکر ثابت شد
که باز حق با من بود.

وی خطاب به مجری برنامه ۹۰ افزود:‌ آقای فردوسی‌پور شما من را در جامعه فوتبال انگشت‌نما کردید و از شما گله دارم و فقط تو را به خدای بزرگ واگذار می‌کنم. شما
به خاطر حرف‌های یک نفر که مشخص نبود به دنبال چه هدفی است من را در رسانه ملی کوبیدید و حالا که کمیته انضباطی بار دیگر حق را به من داده جواب تلفن‌تان را
نمی‌دهید.

حسینی ادامه داد: من پس از این اتفاق‌ها باز هم به کمیته انضباطی و کمیته استیناف رفتم و باز هم پس از شکایت دوباره‌ام سرپرست نیروی زمینی محکوم شد و باید ظرف
10 روز آینده از من عذرخواهی کند اما آقای فردوسی‌پور شما چگونه می‌توانید با اتهاماتی که در رسانه‌ ملی به من زدید این مسئله را جبران کنید.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر نتوانم اعاده حیثیت کنم از فردوسی‌پور هم شکایت خواهم کرد. پس از این اتفاقات با توجه به اینکه آقای ویسی دوست نداشت حاشیه به تیمش
بیاید 6 هفته  برای پیکان بازی نکردم اما حقم را گرفتم. حتی نامزدی برادرم هم بهم خورد که من باید فقط ابراز تأسف کنم و فقط امیدوارم که خدای بزرگ جواب فردوسی‌پور
را بدهد چون کاری که در حق من کرد بخشیدنی نیست.

انتهای پیام/ی

ای کاش  به راستی  ما چهارم آسیا بودیم. 22 سال  است که در لیگ آسیا قهرمان نشدیم

فدراسیون آمار و تاریخ اعلام کرد:
لیگ فوتبال ایران ۳۶ در جهان، چهارم آسیا/ لالیگا بهترین لیگ جهان

از افتخار آفرینی در لندن تا  استعفا در تهران

این روزها صحبت های زیادی در باره ی  محمد بنا میشود. بنا در ابتدا بعد از المپیک اعلام کرد که دیگر دینش را به مردم ایران عدا کرده است و میخواهد از کشتی برود. اما در زمان مراسم تجلیل از مدال آوران ایران در المپیک با دستور مستقیم محمود احمدینژاد ترجیح داد به کارش ادامه دهد. اما این بار شرط گذاشت که تا امکانات اردو مناسب با افتخارات کشتیگیران در لندن نباشد به سر کارشنخواهد آمد. آنقدر آقایان در این امر تعلل کردند تا سر انجام محمد بنا استعفای کتبی خود را رسانه ای کرد. این روزها همواره آقایان در فدراسیون اعلام میکنند که بنا را بر خواهند گرداند. اما یک پرسش مهم. آیا مدیران فعلی کشتی ما بنا را میخواهند یا  به خاطر بزرگی بنا نمیتوانند آشکارا او را کنار بگذارند؟ چون در این صورت خود زیر سوال خواهند رفت.

نظر شما خواننده ی  عزیز چیست؟

باز هم حق به حقدار رسید

 مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان دیشب  در مقر فیفا و در شهر زوریخ برگزار شد و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای چهارمین بار عنوان بهترین بازیکن
فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.

مسی که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازیکنانی مثل زین‌الدین زیدان و رونالدو برزیلی که هر کدام سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب
شده‌اند، پیشی گرفت.

مسی برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت.

انتهای پیام/

 

مراسم گالا 2012

ابی وامباخ بهترین بازیکن زن فوتبال جهان شد

 

فراخوان جذب همکار افتخاری برای fasport

این جانب امیر سرمدی از همه ی  مخاطبان این پایگاه  تقاضا دارم در صورت تمایل برای همکاری با این سایت از طریق  آدرس زیر به ما اطلاع دهند.

ما مفتخریم از اطلاعات نقدها و  مطالب شما عزیزان در سایت خود استفاده کنیم و  آنها را با اسامی خودتان در سایت بگذاریم.

amirsarmadi68@gmail.com 

شایانه ذکر است فعالیت این جانب در رادیو ورزش هم اکنون با برنامه ی  شکوه اراده است که روز های ۲  شنبه ۵  شنبه در ساعت ۱  ۳۰ ظهر که تکرار آن در برنامه ی  پنجره ای رو به شب در ساعت ۱۱ ۱۵ میباشد. برنامه ی  شکوه اراده برنامه ای تخصصی در رابطه با ورزش نابینایان است. ما در این برنامه همه ی  اخبار ورزش نابینایان را پوشش میدهیم و  با ورزشکاران نابینا در رشته های مختلف صحبت  میکنیم. همچنین از طریق ارتباط با مدیران استانها از امکانات ورزشی نابینایان در استان مربوطه پرسشهایی صورت میگیرد. این جانب امیر سرمدی قصد دارم فعالیت های خود را در سایر برنامه های رادیو ورزش گسترش دهم. از جمله برنامه ای کوتاه به نام یاد یاران است.  در این برنامه قصد داریم با پیشکسوتان و  افتخار آفرینان تاریخ کشتی ایران بر اثاث آمار ارقام فیلا بیشتر آشنا شویم. انشا الاه این برنامه ی  کوتاه در دل برنامه ی  جهان ورزش کشتی به روی آنتن خواهد رفت.

با تشکر امیر سرمدی مدیر وب